جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۱۸:۲۲
کد خبر: ۶۶۵۶۸
|
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۶

دلیل بازی نکردن دژاگه در برابر آرسنال در هفته دوم لیگ برتر

فولام در هفته دوم ليگ برتر در خانه برابر آرسنال با نتيجه‌ سه بر يک شکست خورد. در اين ديدار اشکان دژاگه، ملي‌پوش ايراني در بين 18 بازيکن تيمش حضور نداشت.
به گزارش شهر، مارتين يول، سرمربي فولام پس از شکست برابر آرسنال در نشست خبري پس از مسابقه گفت: نيمه اول بازي خوبي را از خودمان نشان داديم. در اين نيمه سه شوت به سمت دروازه‌ حريف داشتيم که از ميانگين شوت‌هاي زده ما در يک نيمه بهتر بود. مشکل تيم ما گل نکردن فرصت‌هايمان بود. تيم ما در تمام کردن فرصت‌هاي خود مهارتي نداشت. آرسنال خيلي اتفاقي در نيمه نخست به گل رسيد. فکر مي‌کنم که ضربه آرون رمزي را خيلي راحت دروازه‌بان ما مي‌گرفت که تغيير جهت داد و مهاجم آنها دروازه‌ ما را باز کرد. در نيمه دوم تصميم گرفتيم که با اضافه کردن يک مهاجم به گل برسيم اما گل بعدي را خورديم.

مارتين يول در ادامه گفت: نکته مثبت اين ديدار اين بود که درن بنت مهاجم جديد ما توانست اولين گلش را به ثمر برساند. او هر چيزي را که از او مي‌خواستم به خوبي انجام داد.

سرمربي فولام درباره غيبت اشکان دژاگه برابر آرسنال گفت: در اين ديدار نيز مجبور بودم دژاگه را به دليل مصدوميت از ترکيب بيرون بگذارم. فکر مي‌کنم که با بازگشت بازيکنان باکيفيت‌مان بتوانيم در هفته‌هاي آينده بازي بهتري را نيز به نمايش بگذاريم.

اشکان دژاگه روز گذشته (شنبه) در گفت‌وگو با ايسنا عنوان کرد که تا يکي، دو هفته‌ ديگر شرايط بازي را به دست خواهد آورد.

فولام در هفته‌ سوم ليگ برتر مهمان نيوکاسل خواهد بود. 
نظر شما